sweetmickis

Direktlänk till inlägg 28 november 2010

:)

Av Mikaela ong - 28 november 2010 20:21

Tjenixen... :)

Idag vare match mot kumla 3-3 bra spelat tjejer !

Vi ägde och vi blir bara vassare och vassare för varje match!

Sen bytte jag om och sen vare bara att dra på bio med Hanna,Ellen och Robin fett kul vare filmen var väl sådär bra ibland och dålig ibland ! :)

Nu sitter man i soffan och kollar på " Ensam mamma söker" Sen blire att kolla på Beck och sen kankse dra till Örebro för att de hände en sak med min bror xD



Hej då bejbs <3


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela ong - 28 januari 2011 07:33


Kommer inte kunna göra så långt, ska snart till skolan :(      Men nu ska jag typ borsta tänderna fixa hår och TAGGA natten med alice :D Kommer bli bääääääst   älskar dig bästavän !<3 aja nu ska jag dra till skolan hörs väl typ ikv ...

Av Mikaela ong - 26 januari 2011 20:50

Hejj sorry har nt bloggat på ett tag men deska de bli ändring på !! jag har heller nt mått så bar och de är en stor anledning till att jag nt bloggar... Förlåt syster för allt jag har skrivit men de r nt meningen och jag var bara lite piss off!!...

Av Mikaela ong - 23 december 2010 22:07

Oskar jonsson du är mitt allt jag älskar dig du är de finaste jag vet ! <3 Ingen har ågonsin betytt så mycket för mig som DU ! <3   aja snart äre julafton bäst de kmr bli ! Har nt bloggat på ertt tag men de ska bli bättre efter jul lr ...

Av Mikaela ong - 19 december 2010 13:49

Incu - Youre My Sun <3<3   asså gud vad jag gillar dig !! Jag exploderar snart för att jag gillar dig så mkt mina känslor går snart över styr ...<3 Du vet ju om att jag gillar dig men....     aja ... Igår fyllde man :D fi...

Av Mikaela ong - 16 december 2010 18:36

Jaha hejsan nu har man nt bloggat på länge men jag har helt enkelt nt haft tid :( Sitter hos Hanna och ska sova där idag fett kul älskar dig gumman<3 I torsdags var de innebandy natten de var as kul jag gjorde två mår :) I helgen sov jag en...

Presentation

who is the best?
me :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards